Yes❤

Ingen fjelltur på gamlemor.
Men eg har fått slått plenen..
Ja å kalle det plen er vel litt overdreve,men mose med litt gras hist og her..
Litt sånn oppdelt.
Men det tok si tid og fekk vekk litt ugras og..
Hagejevelen har eg gitt opp..
Skvalderkol..det er rikeleg av den og løvetann hos meg..
Kanskje eg bør bruke det i mat..
Frester ikkje. igrunnen.
Sein middag og fekk vafler til kveldsmat hos mamsen..stappmett
Koselig med sosialt samver .Desse pinseliljene dufter nydelig.


Har trekt inn for litt kald skoddevind ute..

Litt godt med ein sose rundt dag ute

Lese litt og slappa av mens eg formelig kjende fregnene spratt ut som paddehatter..

Mulig eg går på fjellet imorra..
Litt greit å berre ta det som det kjem..

2 kommentarer
    1. Du har fått gjort litt da. Selv om mose og ugress ikke akkurat er noen kjekk fritidssyssel å bakse med.
      Kos å lese litt da. Vel fortjent ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg