Yoga time

Pup up yoga sto det…

Når ein har runda 60 og aldri prøvd,så er det på tide.
Så idag var dagen

Kom inn i lokalet til matter på golvet,lys og lav musikk.
Osa fred og harmoni.

Lille Mandela Yoga frå Førde…

Kjære vene kor stiv eg er…
Strekk og tøy.
Inn med det meste,rak rygg og pust…
Var rett og slett smerter.. ante ikkje at eg var så stiv og totalt uten muskler..
Helsiken.
Ein fot rett bak ..Den andre dreg ein opp til kneet med sving innover…
Der tok krampa gamlemor..
Under høgre fot..
Fytti…
Ikkje ein einaste øvelse vart tilnærma lik det den skulle…
Slapp av og nyt…
Jau…lett og sei
Men eg gjorde mitt beste og yogainstruktøren ho var fantastisk.
Anbefaler på det varmaste.
Men.gjorde godt…
Og skal pine meg igjenn.
Hadde tenkt meg på fjellet,men kjende at det nok var i overkant.
Rusla meg ein tur etter vegen

Nydeleg ute men no kjende eg at sofa,det hadde vore supert

Tusla heim og la meg til bløyt i badekaret
Hærlig.
Fått i meg middag og krope godt opp i sofaen.
Kaputt.
Så får den flotte kvelden ute fred for meg.

God lørdagskveld.
Redd eg kjem til å kjenne det i morra

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg