sånn er det med det

No har vi hatt mengder med snø.vind og snøfok i mange dager.Plutseleg kom regn og pluss 10 grader.

Fortsatt kvitt ute,for det var mykje å ta av

Har ferie og er forkjøla,så lite eg får gjordt

Funne fram nissane mine idag,kveikt lys og nyt stillheita

Blir sikkert bedre i morgon,

Kjekt å vite for eit c menneske som meg at i morra kan eg sove lenge og ta dagen som den kjem

berre nyte roa og samle krefter,

Sliten kjenner eg.Tek på å ha smerter ingen ser,,,Går som regel greit men til tider plagsomt.

Då er det greit å kunne vere heime og slappe av uten å må ta på seg smilet og late som alt er ok:-)

Ikkje det.Godt humør hjelper på det meste.Ein får ta det som det er..men gjer godt å av å til kunne pleie egoet og ta verda med ro

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg