Ein vanleg dag

Fri og kom meg opp ganske tidleg.(ikkje normalt)

Etter tur på butikken og snartur innom naboen studerte eg himmelen litt

Tok ein diskusjon med mitt alterego og fann ut at kanskje eg burde gå ein tur med det same før regnet kom?


Yndlingsutsikta mi finn ein på Einingsfjellet.Ser fjellet som vart kåra til turfjellet av Firda,men har ikkje båt så for meg er Alden fin å sjå på:-)

Klok av skade etter gårsdagens flotte ver og ,kortbukse og xantall kleggstikk ,stillte eg med lang bukse idag

Men trur du eg fekk gå i fred?Niks!Stakk igjennom.Så einaste eg oppnådde var at eg vart litt for heit og fekk litt fleire stikk

Vurderte om eg skulle ta Bygdeheia på heimturen men alteregoet mitt gadd ikkje. Der må eg takke for. Rakk akkuratt heim før slusene åpna seg..

Men frisk luft gir for god matlyst og er viktig å hive innpå dei kaloria ein har forbrent:-) Så eg heiv innpå.

Hadde meg ein tur ut i regnveret i  vestlandsbunaden.Bosset må til vegen.Stakk oppom naboen .Fekk mat der og..Ikkje veit eg kva som hende for plutseleg vart eg potte tett.Augene og nasa rann og vart slakk i ånden.Så no har eg hivd innpå ein allergitablett i tilfelle rottefel log,funne rikelig papir,

Syns synd i meg sjølv og håper det kun er litt allergi og ikkje forkjølelse .Då går det for over:-)Til dess får eg krølle meg inn i teppet og ta verden med ro
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg