Kor vart det av Ole Lukkøye

Vore på nattevakt og kunne trengt litt søvn

men den er på eit eller anna merkelig vis ikkje å finne:-)

Litt rart med den søvnen.Visst vi ikkje treng den så er den de,r men når vi må eller burde sove så er den ofte på tur

 

Får skrive litt og glo inn i dataskjermen ei stund så kjem den nok

Har lese aviser men dei får ein meir vaken enn søvnig

Treng berre eitpar timars søvn idag for må innatt på normalt søvnmønster,men dei burde helst vore no på føremiddagen syns eg:-)

Men den skit visst i kva eg syns den og…

Stille og nydeleg ute no på morningen.Skodde idag og men syns alikavel det er pent

Eg er heldig som bur så fredeleg til,sjølv om eg av og til ynskjer eg bur sentralt og med gåavstand til det meste

Slike dagar tenkjer eg det skulle vore kjekt med ein båttur.Men igrunnen så er eg redd på sjøen:-)Men når det er svartestille så går det an

 

Mykje ein  kan tenkje så lenge ein slepp å gjere det…

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg