Latskap

Lurer på korleis eg før i tida fekk unna alt og i tillegg hadde tid til overs

No får eg ikkje gjordt nokon ting.Går veldig seint og kjem aldri i mål

og no er eg aleine…

Kan ikkje skulde på nokon verdens ting.

Får liksom ikkje ting unna..Kjem ikkje igang heller

Der eg før var rask er det no som eg vaser rundt i sirup

igrunnen veldig irriterande

Trur rett og slett eg har det for godt

Ingen som maser og rotet kan flyte…

Skummelt igrunnen

Er nok hovudgrunnen til at kiloa renn på

Hadde eg fått reva i gir og jobba meir både inne og ute så hadde det nok hjelpt på

Lite hjelp  i å sitte på reva å gafle i seg mat og søtt og gremje seg over kiloa:-)

Kvifor er det så vanskelig å gjere noko med det ein igrunnen veit..

Mangel på sjølvinnsikt er det ikkje. Heller mangel på sjølvkontroll og ork til å gjere noko med det

Her har eg nok ein jobb å gjere

prosjekt Kjeftsmella

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg