Kom an besta😀

Kva er vel koseligare enn å komme sliten frå jobb ein søndagsettermiddag og få besøk av barnebarna😚
Dei kom jo igår ,men med besta med jobb lørdagskveld og dag søndag så er jo oldeforeldra eit supert alternativ
Kom ikkje aleine men med pappa sin for å ha sagt det:-)

 

Er kjekt med litt spel i denne digitale verden..
Er padda som er tingen som vanleg.
Men med besta i lotto og onkelen på ishocky så høyres det i huset.
Kjempekos😁
Fekk masse energi.Så då besøket gjekk tok eg på meg vestlandsbunaden og rusla ut i regn og mørke
Fader så mykje den timen gjer om kvelden. Syns kveldane var lange nok frå før eg…

Gjorde godt.No er det tid for avslapping og tv.Var igrunnen glad eg kom meg ihus.Er ikkje så glad i å tusle rundt i mørkna skal eg vere ærleg.

Stemmer for sommartid heile året.Kunne godt berre ha hoppa bukk over vinteren i samme slengen:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg