Høstdepresjonar

Av og til så har ein slike dagar der det meste følest tungt ,urettferdig og vanskelig

Tenkjer at kva er poenget,kvifor skal eg gjere ting og kva er hensikten

Alt innimeg er kaos

Følelsen av at nei…slik vil eg slett ikkje ha det er påtrengjande

Prøve hardt å tenkje på at jau..

Eg er flink,eg kan dette og ting ordner seg kan vere litt vanskelig å finne

Ute er veret attpåtil grått og trist og kjenner at eg må passe å så ikkje høstdeperasjonane tek altfor godt tak

 

Men men.Ting har det med å gå seg til

Om ei stund ser livet annarleis ut og tankane er positive og lyse

Livet har sine opp og nedturar for oss alle:-)

Tankane går litt opp og ned .heilt normalt

Kanskje eg skal bruke resten av dagen til å rydde og styre litt og få ut den negative energien på fysisk arbeid:-)

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg