Lørdagsavisa:-)

Eg er ein av dei som ikkje har vegadresse.

Ofte er det eit stort problem når eg skal bestille ting på nettet

Der forlanger dei det.Ikkje alltid hjelp i å skrive stadnavn når ein ikkje kan slenge på eit nr.bak:-)

No ser ein jo konsekvensane av dette

Posten skal fram heiter det:-)

Jau…Men ikkje så enkelt når ingen veit kor vi bur, har det vist seg

Ikkje veit eg kven som no kører rundt med avisene på laurdagane.Sikkert ingen enkel jobb her ute i distrikta

Kanskje dei bør a med seg kjentmann dei første gangane

Sist lørdag fekk eg avisa.Firda altså

Naboen fekk firda,men Bt den glimta med sitt fråver.

Andre fekk aviser dei slett ikkje skulle ha og nokon fekk ingenting

No er vi tilbake der vi var for mange år sida.

Framskritt kallast det visst.

No er det slik ute med meg at her er det heller ikkje skilt som viser stadnavn.Det er det kun på dei litt meir viktige plassane

Så her lever eg heilt anonmt:-)

Går flott så lenge eg ikkje treng å få levert noko eller skal ha besøk.Då bør eg vere god på å forklare vegen:-)

Akk Ja

Kanskje ein burde fått på plass vegadressene først før ein ga postomberinga til eit firma som igrunnen ikkje visste kva dei ga anbud på

Ikkje så enkelt for dei stakkarane som kører rundt på ukjende vegar heller:-)

1 kommentar
    1. Det er ikke bare der det ikke er vegnavn det er problemer med avisa. Vi har både vegnavn og nummer, men hva hjelper det når det er privat veg som på kart og GPS slutter der den kommunale veien slutter, altså før naboen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg