Morgonstund ar gull i munn

Det er eg altså ikkje så sikker på:-)

Er oppe men det kan umulig vere sundt for eit B-menneske å stå opp så tidleg

Er iallefall grytidleg for meg.Var oppe litt før 06

Det trengst ein time før eg skal ut å køyre

Må liksom prøve å vere litt våken på jobb:-)

Lite søvn.Men slik er det når eg ikkje ar vet å legge meg etter eg kjem heim  frå seinvakt

Burde jo gått rett i seng når ein kjem heim 23.00

Men neidå

Her må ein sjå Mord og mysterier ,som eg oppdaga gjekk på Vox:-)Og når ein då endeleg er under dyna så tok det jo ei tid før søvnen kom

Men skal vite eg sov då klokka ringde

Den gjov heldigvis ikkje opp så lett

Men no får gamla gå å pusse tenner og gjere seg klar til å sjå folk

Treng kanskje ikkje skremme livet av nokon

Ha ein fin dag:-)

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg