Julefred

Nett kommen heim etter koseleg julekveld med familie.
Skikkeleg kos og fått brukt lattermusklane😙
Ute ruskar vinden godt og er glad eg slapp køyre langt…
Men trur eg har ete for heile veka…
Smellgodt var det rett og slett.

Kjekt å samlast og berre prate og kose seg.
Ikkje så ofte ein gjer det lenger 😐

Fekk meg støvler😙
Har snakka om å kjøpe det lenge men har liksom ikkje vorte…
Hadde ikkje forventa å få heller.
Godt fornøgd med gaver og hatt det koselig..
Det siste er det viktigast..
Hunden stakkar fekk ingenting..
Så i rein protest beit han hovudet av ein liten julenissen
Skjønner ho godt eg…Kan verte sur av mindre❤

Litt godt å komme heim i sofaen
Berre senke skuldrane og slappe av.
Ute bråkar vinden det beste han kan..
Her har eg funne fram julesnopet

Redd her må harde innskjerpingstiltak etter nyttår❤

Fått bok
Ord i tide og utide av Fritjof Urdal

Flott.Mykje fornuftig der
Anbefalast❤

2 kommentarer
    1. Så koselig! ja, man blir så mett..men plutselig er man sååå sulten igjen..hihih. Ha en fortsatt RIKTIG GOD JUL!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg