Må få meg ny hobby

Vert litt for mange tepper.
Er liksom så enkelt å halde på meg😐
Treng ikkje tenkje og ikkje sjå så godt heller.
Men er no ei grense kor mange ein treng

Starta på eit nytt og må vete
Men no bør eg kanskje bruke vetet😀

Har jo nokre heklegardiner eg held på med…men det dreg ut…
Burde nok heller fått dei ferdige visst eg skal drive med noko..
Jaja…skal skjerpe meg.
Gledar meg til våren og lysare kveldar så eg får litt overskudd og får bevega meg litt..
Vekta berre aukar..
Er ikkje rart for sit stort sett på reva og et…
Liksom ikkje den store energien for tida…
Skummel retning..
Trur eg bør ta meg ein alvorsprat med meg sjølv og få litt struktur..
Har eg klart å slutte røyke må eg no vel klare dette.
Er jo det mentale som sviktar…
Skikkeleg lyst å gjere noko med situasjonen….
Får jobbe med saken
Er litt fortærande å vere så svak i viljen…
Får starte å psyke meg opp..Kan ta si tid🎂

1 kommentar
    1. Så flott teppe! Tepper får man da aldri nok av!! ikke her i huset ihvertfall….men det der er alt for fint for hundetepper..det er det de fleste blir til her i huset..Ja det er ikke godt å ha “vondt i viljen” men greit når man er klar over det selv..hihih.. Blir nok bedre..å nå går det jo mot lysere tider! jippi!! Ha en god ny dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg