Murmeldyret😁

Var ein nydeleg dag eg kom ut til etter endt nattevakt😀
Pengesluket var litt forfrosen stakkar..
Så mens han fekk tina seg oppatt litt kunne eg jo nyte veret og våkne litt

Var like fint då eg kom heim og..
Sjølv om det var fristande og nyte godveret var senga meir fristande

Og det har den vore i heile dag…
No har no sola gjordt sitt beste for å få meg opp…
Men…..murmeldyret berre drog dyna godt over hovudet ..snudde ryggen til sola og tenkte at …her vert eg ei stund til…
Ikkje så pent ute når eg endeleg sto opp…småsurt med snø i lufta

Men vasa meg no ut og tok meg ein tur på utsikten😊😊😊

Men no skal det verte godt med litt mat,sofatid og tv😀

Sola dukkar vel oppatt ein dag

2 kommentarer
    1. Flotte bilder! og så synd du ikke fikk noe finvær når du stod opp…her har sola vært fremme hele dagen..herlig..den gjør en liksom litt gladere!! Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg