Heldige meg:-)

Sit og  nyt ein sein frukost og ser ut på fjorden og den flotte naturen
Høyrer ei motorsag som jobbar det beste den kan.Det er ikkje alle som er like trege som meg☺
Tenk kor heldig eg er som kan bu slik..sånn heilt i fred og ro
Det er ikkje noko for alle  og har til tider syns det var veldig avsides..
Spesiellt når ungane var små og 25 km på smale vegar til alle fritidsaktivitetar☺vorte mykje ventetid…men alt er ein vane
Sjølvvalgt…
No er eg  berre redd isete vegar😁

Men syns det er kjekt med turar til litt meir folkerike plassar i ny og ne..det skal eg ærleg innrømme
Er eit valg ein må ta..
På bygda er det meir opp til ein sjølv kva ein får til..
Skal det verte antivitet så må ein stille opp.Ingen ting kjem ramlande ned i fanget på ein😑
Syns igrunnen det er greit å nærme meg 60 og sleppe ungdommen til…
Så kan eg stå seint opp og kose meg med kaffikoppen😂

4 kommentarer
    1. Ja jeg har alltid bodd litt øde, og langt fra folk..nå bor vil i en liten bygd, og litt unna..med marka rundt oss..men også naboer rundt oss..helt fint..men nå kunne jeg godt tenkt meg å bo midt i gryta innimellom..men bare noen ganger..hihih..Trives med å være litt fri også..men ja, hadde vært deilig å kunne gå å handle! tror jeg..for har jo aldri bodd sånn..Kos deg og ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg