Jaja

Gamla slit med dårleg rygg og ikkje heilt god ellers heller..men det er no ikkje noko nytt.
God tid å tenkje…
Må ta meg saman og lære meg å kaste ting
Heilt utruleg kva eg samlar på under mottoet kjekt å ha

Ustabilt ver ute her hos meg.
Får liksom mange årstider på nokre timar.
Koseleg innever om ikkje anna.
No ser eg på dei som bygger hus på tv 2..tøffe må eg sei..
Får liksom lyst å pusse opp..
Vert nok med lysta😊
Fått middag hos naboen…lasagne
Heldig som har mor som inviterer på middag..priveligert😊
Har fyrt opp i ovnen.Krølla meg opp i sofaen med pleddet godt rundt meg…

Sitt sola så vidt idag..No høyrer eg det høljer ned…

Litt greit…kan sitte her å lese og strikke uten å tenkje på godver og fjellturar..🤗sjølv om det var nett det eg hadde trengt for ryggen😊

2 kommentarer
    1. Uff..ja da må du pleie ryggen og bli bra..men en liten tur ut, har nok bare ryggen godt av ja..God bedring! og ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg