Gamla hos frisøren

Populert å ikkje farge håret no…
Eg fargar mitt..
Sikkert panikk for grått hår..
Fint når ein har kvitt men det er ikkje mitt😎

Bakdelen er ettervekst..
Aldri visst kor mykje håret veks i veka før eg fekk grått hår

Veit ikkje om det viser….men dette er før😋
Striping tenkte eg var lurt…

Om det var det veit eg ikkje…
Men lyst vart det..

Hadde gjordt seg om ein kunne gå ut som ei yngre utgave😎
Men rynkene gjekk ikkje vekk i vask..
Sikkert noko ein kan gjere med dei og men har veldig mange så er redd det hadde kosta meir enn det smaka..

Får no vere som eg er…

Det er når eg ser slike bilder eg tenkjer at hadde nok vore lurt med litt anna klestil og mindre mat😊
Akk o ve..

4 kommentarer
    1. Syns du ble veldig fin jeg.. litt rynker skal man ha når man er over 50.. ikke så mange å se hos deg da… Når det gjelder klær er jo det viktigste hva en trives med og føler seg vel i syns jeg :))

    2. Flotte bilder av deg da! og det er nok lurt med striper nå når solen snart kommer..det gjorde jeg også før jeg sluttet å farge og stripe..har så tørt hår..så det blir så krakylsk..hihih.. og jeg er ikke flink å gå ofte nok..så får denne stykke etterveksten..Flott ble du!! og man får være som man er..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg