Sommartid😎

I natt skal eg altså få sove ein time mindre…
Dvs..glad eg har seinvakt så eg får den søvnen eg treng
Er no sur nok om morningen som det det..
Skjønner ikkje kvifor dei skal styre med denne klokka
Slit jo på folk og dyr..
Der er eg einig med Eli Kari.

Avskaff heile greia…
Vert jo litt lysare kveldar😄

Då kan ein jo få tid å gå
 uten å mørkne ute.
Vil igrunnen ha sommartid heile året.

No har eg vandra meg ein tur i skodderegnet.
Surt men frisk luft skader lite og kroppen treng litt bevegelse😐

No er det innekos.
Ovnen fyrer så godt den kan
Gamla sit i sofaen med pleddet tulla godt rundt seg,tv og strikk og med
Krimboka tilgjengeleg😎

Livet er slett ikkje verst sjølv om ein har arbeidshelg
Koseleg på jobb og😊men det skal eg ikkje før imorra😚

God helg

 

2 kommentarer
    1. Ja mannen min jobber også i helgen..og kom fra senvakt nå..skal på tidlig i morgen…så det blir kort natt..han har en times reisevei også.. kjedelig..jeg vil også ha avskaffet hele greia.. ha en god natt og en fortsatt god jobbehelg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg