Reine høgtrykkspylaren

Litt usikker på om eg skal le eller grine.😎
Er rett og slett eit helsikens ver ute.
Vurderte om eg skulle halde meg i senga til seinvakta,men har no kreka meg opp.

So no sit eg no her med kaffikoppen som vanleg.
Dagen for å sjekke skatten og håpe på at ein slepp den store smellen
Veret står nok i stil..er som eg ventar på at straumen skal gå for å gjere det fullkomment
Forsettet mitt om to fjellturar i veka syns tydeligvis dei ovenpå ingenting om.
Jauda..var bra igår men då måtte eg oppom sjukehuset før jobb..
Meir rakk ikkje eg😁

Frukost 😊Kan iallefall kose meg litt i skittveret.
Viktig det og😊ut skal eg ikkje.
Vind og regn som kjem ned vannrett er for mykje av det gode😊

Er nok for glad i det behagelige😊
Mulig eg bør skjerpe meg å gjere litt i huset.
Først må eg slappe av å våkne til liv😊

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg