Hjelpast den som hjelpast treng😊

Endeleg fekk eg hjelp til å få ned litt busker og kratt😑
Planta eingang ut eit tre eg fekk til jul.
Sånnt lite i ei potte.
Kven hadde tenkt det vart noko stort som berre var i vegen?

Tuja eller sypress…lærer aldri forskjellen..
Men betyr ingenting for no er det vekke😊

Ikkje nett så spreke hjelparane mine heller😊
Tok si tid men kom seg😊
Eg er fornøgd eg..igrunnen ikkje så storforlangande😊

Trimma litt😊
Er no ikkje verre men ikkje bedre heller😊
Tek litt tid.
Vore ein fin dag sjølv om nordavinden er kald uansett kva retning han kjem frå😊
I morra skal Pengesluket få nye dekk..
Ikkje billig den karen..
Men må ein så må ein

Og sidan pengesluket er dyr i drift får eg heller drive med ting som ikkje kostar så mykje:-)

Bil må eg ha:-)

Glad eg har slike passelege turløyper i næreita

Er utruleg fint i ytre Fjaler så heilt greit å luffe rundt der

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg