Drita lei

No må eg iallefall kunne sei
er av køyring og reising drita lei

Har kun lyst til ein ting og det er å få sove så lenge eg kan
Fleire dagar med full rulle frå eg kjem ut av senga er ikkje noko for meg😊

Eg er skapt for fred og ro om morningen:-)

Vore hos frisøren og fått farga hesteragget..
Gale nok som det er om det ikkje skal vere grått🙂
Mens eg sat der så ringde det frå tannlegen i Førde..
Ville berre minne meg på at eg måtte vere ute i god tid.
Var nemleg sykkelløp Tour des Fjords..

No hadde eg no skjønnt det, så hadde avspassert…Får no med meg litt endå
Kom meg no inn og ut av Førde før det tok laus..

Godt eg tok meg ein kopp kaffi og ein bolle …
Vart bedøvd i heile munnen..Ikkje enkelt å vere til tannbehandling
Ikkje lurt🤖
Ikkje fått i meg verken vått eller tørt før kl 21…
7 timar…Føler fortsatt at det er litt ekkelt..
Men fekk no rensa opp.
Fått igjenn litt av betennelsen så får gå med mellomromsbørsten i lomma heile dagen….må skjerpe meg..
Syns igrunnen eg er bra flink eg men….

No er eg sliten og verker i munnen..
I morra har eg heldigvis fri😁

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg