Kanskje kommer kongen…

Masser av bilder av kongeskipet på tur i Åfjorden
Dronninga har vore på utflukt i Hyllestad☺
Kjekt det .Ikkje så ofte det skjer det eg veit
Men no har dei no rett til litt privatliv dei og

Ikkje sett snurten av kongeskipet i Skifjorden❤
Sikkert likegreit❤
Men sol har vi fått.Ikkje direkte bikiniver men lagå…
Sol er sol…

Hadde meg ein rusletur til grensa…måtte nyte godveret litt🙂
Men det var før…
Har krølla meg opp i sofaen og nyt sola herifrå..

Litt tett i pappen☺Tolkast som ein vil
Ei veke til ferie.Skal bli godt.

Den beinlause kaster ting rundt om ute høyrer eg.Vind☺
Tørker lettare opp då og det trengst..
Er mildt sagt temmeleg vått.

Vurderar om eg skal fyre i ovnen men litt usikker på om eg gidd røyse meg frå sofaen..

Nokon som har orden på ljå og grasslått☺Vart retteleg pent i” Parken”.Eg er imponert

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg