Hovmod står for fall

Gamla fann selvfølgeleg  ut at vondt skal vondt fordrive…
Pusta og pæsa meg på Bygdeheia meg allergi og ryggsmerter..
Ryggen har godt av det og allergien vart nok ikkje verre…
Men pusta som ein kvalross på tørt land🤣

Kom meg på toppen.Nydeleg

Sat på benken og funderte på om dette no var så lurt…

Luffa bortover og kjende ei kveikande smerte i kneet…merka eg hang fast før er på eit vis slo salto og landa utfor ein skrent….Tenkte i det eg for at no sler eg meg ihel….
Sikkert gjordt seg bra på youtube…
Men var ikkje det store…
Forruten dritilt kne..litt skrammer og masse lyng i håret kom eg no frå det på eit vis…
Klarde stå på foten sjølv om tårene spratt…Stakkars meg men ikkje brudd for sto på foten. Kom meg no nedatt ved eiga hjelp.
Turen var alt anna enn god..

Rekna ikkje med at det er brudd…vridd kne og vondt..
Så var funne fram frosne grønnsaker..
Ein tek det ein har..
Var vel nokon som syns eg fortjente ein lærepenge…
Nesten så eg vart imponert over min eigen salto 😁Hadde aldri fått den til visst eg hadde prøvd

Får heller gå til lege visst det vert verre…no får eg berre hadet så godt når eg ikkje hsr bedre vit…

2 kommentarer
    1. Huff, det høres ikke godt ut. Naturen kan være skummelt og ta tak i en når en minst venter det. God bedring og håper du blir bra fort 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg