Pokker skulder🤓

Har regna litt og skuldra verke
Slik ein dag når alt går på tverke
Føler meg nesten tilbake til start
Då alt var galt og ingenting var fast

Håper det kun er ein overgang
At eg sida er bra nok til å ta meg ein sang
Men kjennes nesten litt skummelt ut
Så håper det ender bra til slutt

Har no ringt å sjekka opp timen min
Eg var nok gløymt og vekke frå sjel og sinn
Men mannen han ville gjerne hjelpe meg
Skal opp den 6 så det ordnar seg
Her må ein faktisk passe på litt sjølv.
Ikkje alt som kjem rekande på ei fjøl

Håper at det er bedre enn det kjennes ut
At skaden ender bra til slutt
Håper eg kun har lagt litt feil i natt
For no får eg verkeleg snart fnatt
😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg