Sofasport😚og klokkestilling

No kjem det eg er best på.
Sofasport😉
Handball på tv..
Deretter skal vi danse…

Eg er klar.
Kaffi og lørdagsknask😙
No veit eg godt at eg burde styrt unna dette snopet og chipsen…
Men…eg har ikkje heilt funne viljen..

Mulig den er einplass men finn den ikkje…
Visst nokon har sett den så gi beskjed..

I natt skal klokka stillast ..
Endå lenger natt..
Syns den er lang nok frå før eg😙
Syns igrunnen ikkje noko om denne justeringa
av klokka.
Likar at kveldane er slik som no..
Kjem jo til å verte så mørk alt for tidleg.
Skit i om det vert lysare om morningen…
Er på ettermiddagen eg treng lys..

Men ikkje eg som bestemmer…
God lørdagskveld❤

3 kommentarer
    1. Ikke noe er som en høstkveld hvor man kan krype under pleddet med en god kopp te, strikke, tenne stearinlys og bare kose seg foran TV’n. Har sett hånballkampen jeg også, og nå Skal Vi Danse 🙂
      Ja, i kveld skal klokka stilles igjen, men det går fort frem til den skal stilles tilbake til sommertid da 🙂
      Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg