Vintertid😎

Tidleg vaken.
Både etter ny og gammal tid
Ikkje så sprek om morningen og hjelp igrunnen ikkje å sette klokka tilbake😙
Problemet er at igår gjekk eg trimtur på denne tid.
Idag ser eg på klokka og tekjer det er litt tidleg…uffameg😊

Gruer meg litt til laserbehandling på auget imorra
Veit ikkje om kva resultat det vert.
Kan alltid slå begge vegar.
Tre dager med lysskyheit og solbriller frestar lite.
No veit eg no kva eg går til.
Laaaaaange dagar.
Godt ein har radio😊

Men noko skal ein jo ha.

Trur eg skal kose meg med litt frukost😙
Berre nyte morningen i fred og ro.

God søndag😙

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg