Sjå vi puster☺

Er det ikkje smart når vi kan sjå vi puster?
Kjempesmart

Ingenting er som å vere i kulden med ei sprudlande jente

På veg heim frå bueskyting
Broren er på handball

Kjekt det fins mange typar aktivitetar og gåavstand..
Det hadde ikkje mine😙

Vi har fått klatrepark besta..
Der har ikkje du vore..
Ikkje ikveld…er for glatt og vi skal heim..

Trur kanskje det er for skummelt for deg besta…
Trur eg og..

Hadde meg ein rusletur mens eg venta eg…
Gjorde godt for hjernecella..
Kaldt i Sunnfjord😉
Gjorde underverker med frisk luft

71 grader nord og eit par omganger med strikk…
Best å ikkje overdrive

1 kommentar
    1. Her har vi hatt den første tørrkuldeperioden i år, og den kjennes bitende kald ut. Det har vært kjempegodt å fyre i ovnen, og kattene har storkost seg ved å ligge under vedovnen når vi har fyrt.
      Kjempefine bilder du har lagt ut. Klatreparken så kjempefin ut!
      Jeg koser meg også med strikketøy når jeg sitter og slapper av med TV’n, men når håndball VM begynner kan jeg ikke ha mønster som jeg strikker, for blir det alt for spennende så blir det mye feilstrikking 😮
      Ønsker deg en kjempefin torsdag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg