God jul til alle

Mett og foreten og med lite søvn

Jammen har det vore litt av eit døgn

Har sove veldig lite

føler meg veldig trøtt

men er no eingang slik

ein kan ikkje sove støtt

 

Var koselig i kirka og kvelden den var bra

Vi åt nok litt formykje men vi hadde det så bra

Latter og kos høyrer julekvelden til

Pakker fekk eg og, for eg er jo ganske snill:-)

Litt kos å sitte slik ilag og nyte julemat

Var forskjellige rettar som låg på våre fat

For vi er ikkje like og smaken er ikkje lik

Er som ellers her i livet ,einkvar er heilt unik:-)

Når ein er ganske mange vert pakkehaugen stor

Og der er mange pakker som kun er til oldemor:-)

Men kjekt å opne pakkar og sjå kva andre får

Var gava som eg kjøpte den rette no iår?

 

Har to så flotte søstre som eg feira jul med no i år

Er ganske så blide her på golvet, som vi står

Kjekt å vere storesyster ,når dei to kan lage mat

så kan eg no servere og sette på litt fat og mat

 

I dag skal eg sove mykje,gå ein tur og slappe av

For no kjenner eg meg oppblåsk,litt kvalm og ganske rar

Er no mangelen på søvn og litt uvant og mykje mat

For eg klarer jo ikkje begrense ,kom formykje på mitt fat:-)

 

God jul:-)

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg