Flåklypa og julefred🎄

Storkosa meg her i sofakroken

Flåklypamaraton.
Nostalgisk og artig

Artig.

Herlige Ludvik.

Sjølv om ein er åleine kan ein finne julestemning .
Gjeld å nyte øyeblikka og trivast i eige selskap.

Syns det er litt kos med julehefte..
Litt andre vart kjøpt til ungane…dei store og små.
Sjølv har eg den eldste typen

Gammal vorten🎄

Mykje å lære av filosofien i Flåklypa….
Spelegalskapen til Solan😁
Vedda både hus og heim😉

Kjekt med tegnefilm .Mykje krim på meg ellers😊

Oslofrøkena er tilbake i hovudstaden .
Vært litt tomt…

Gamla nyt siste dagane som heilt sjukemeld
Skal verte kjekt å starte på jobb att,men spent på korleis det går.

Håper Larris ikkje får fleire byer for treng bil her i øydemarka😉

2 kommentarer
    1. Hei, og riktig god jul!
      Jeg håper du og dine har hatt en kjempefin julefeiring 🙂 Det har vi 🙂
      Flåklypa så jeg også, og jeg liker filmene kjempegodt 🙂
      God bedring <3 Håper formen din blir bedre.
      Ønsker deg en fortsatt kjempefin og god romjul <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg