Sjakk meg her og sjakk meg der

Må ærleg innrømme..
Aldri forstått meg på sjakk og aldri lært det…
Kanskje som den einaste i familien.
Seier vel sitt om hjernekapasiteten😉

No kan eg ikkje unngå å få det med meg ..
Er i grunnen mykje styr med dei.

Kva er forskjellen på hurtigsjakk og lynsjakk…
Skjønner det skal gå fort..

Syns dei ser litt uinspererte ut…

Bedre ute😉

Var så tung snøkant i oppkjørselen at den fekk eg hjelp å ta vekk..
Hatt meg ein tur på brodder
Slept på vegane men lyst og fint med snøen…

4 kommentarer
    1. Da er vi to. Har prøvd å spille sjakk en gang, og det var det kjedeligste spille jeg noen sinne har spilt. Gav opp lenge før vi var ferdige. Jeg skjønte ikke hvilke trekk de forskjellige brikkene skulle ha! Det spillet lå ikke for meg.
      Ønsker deg en kjempefin lille nyttårsaften 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg