Magi

Kjenner kreftene komme
Veret no er rein magi
Vel må ein bruke brodder
Vegen er glatt.
Men lyset og sola gjer noko med ein

Den nydelige utsikta og vakre solnedgangen er vert å trimme litt for

Gjer at eg glatt tek ein ettermiddagstur  sjølv om eg har vore der på formiddagen..
No er turen min ganske flat så kondisen er ikkje stor…
Men for gamla er det reine medisinen
Bedre enn piller for depresjon…

Berre  å nyte så lenge det varer..
Får liksom bedre samvittighet for å krølle meg godt oppunder teppet i sofaene.. .🤣

Her skal eg slappe av resten av kvelden…

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg