Gamla er sliten

Ikkje enkelt dette her😙
Sånn å starte med å fungere på jobb og trening.

Har kosa meg på jobb😉
Litt godt å vere ein del av noko og ikkje berre gå å surre i eige selskap…
Kan fort utarte seg…
De aner ikkje alt det rare som sviv rundt oppi toppen på meg..
Sikkert likegodt..

Trening har eg og vore på..
Musklene verker som fy…
Men må til..

Vandra meg ein tur for å løyse opp musklene og få ro i sjela..
Det er berre magisk på slike kveldar…

No har eg ete til den store gullmedalje.Bakdelen med frisk luft er volsom matlyst:-)
Åt for både meg og gale Lise..
Merkar ho er begynner å våkne til liv .

Sofa og avslapping resten av kvelden…
Jammen har eg det bra😁

3 kommentarer
    1. Skjønner godt at du er sliten, men godt å høre at du koste deg på jobben da 🙂
      Godt å røre på kroppen. Har selv vært på trening i dag, og jeg kjenner det i bryst, armer og skuldre 🙂
      Kjempeflotte bilder du har tatt 🙂
      Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg