Upassende oppførsel

Altso….
Syns det er vel mange som må gå av for upassende oppførsel som har pågått i årevis…
Ikkje at dette er noko nytt…
Ofte så lurer eg på kva all den alkoholbruken har med politikk å gjere….

Kvifor seier ikkje andre frå at slikt ikkje er greit…før no..
Har desse personane manglande sjølvinnsikt…

Visst ein veit ein oppfører seg som ein idiot i fylla ,så drikk ein ikkje i samanhengar der ein har eit verv…

Maktmisbruk og hersketeknikk …
Godt ein no tek opp dette temaet ..
Ikkje at eg oppfører meg så bra alltid, men ikkje er eg fylkesordførar og ikkje drikk eg heller…
Får no inderleg håpe at eg ikkje krenker folk med upassende tilnærminger.. .
Gamle kjerringa…

Trist at det skjer slike ting men dei fleste oppfører seg …

God helg😙

4 kommentarer
    1. Det er derfor denne kampanjen er så bra! Den gjør slik at flere som aldri har turt å si i fra plutselig tørr å stå opp for seg selv! Så er det lov å håpe at det vil bli mindre overtramp og missbruk i fremtiden…

    2. Jeg synes også kampanjen er bra, og endelig er det folk som tør å si fra om overtramp. Samtidig må vi være forberedt at falske anklager kan komme, og noen vil få falske klager rettet mot seg. Trøsten er at disse vil bli avslørt fort.
      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg