Heksa og katten❤

Alle hekser med respekt for seg sjølv har ein svart katt

I grunnen  ikkje min.Ingen sin.
Gitt han navnet Kasimir
Han freser først og ber om mat etterpå.
Passer på meg og naboane..
Går gjerne på tur rett framfor beina mine…i håp om at eg skal ligge flat.
Skikkeleg utekatt. Bur i garasjen når han føler for det.

Kom heim til masser av tung og våt snø..
Kjempeglad for at eg har ein son som rydda veg.
For tungt å måke med hand for meg fortida…

lite snø i Førde..
Er med kysten vi har fått den.

Litt usikker på om eg syns dette er kunst…rusta og trasig…

Fuglane har fått påfyll til helga..
Var godt å komme heim…
Brukt vel mykje peng denne veka….
Jaja…
Går utover meg sjølv😉

Ikkje noko særleg føre på vegen..
Til å med litt tungt å gå

Og der hadde plogen vore. så det tok eg sjølv❤

Fint med snø så lenge eg slepp køyre.
Burde laga snømann og snølykt❤

Men no skal eg berre slappe av.
Godt sliten har eg  krølla meg opp i sofakroken.

No er det fredagskveld💟og heksa tek helg:-)

3 kommentarer
    1. Kjempefine og koselige bilder du har tatt, og skikkelig vinterstemning 🙂 Snill du er som lar katten bo i garasjen deres når den føler for det. Da har han et sted hvor det er varmere når det er som kaldest ute.
      Jeg koser meg også i sofaen, og prøver å komme meg etter å ha hanglet med influensa og småfeber i kroppen denne uka. Er nok ikke alene om den slags.
      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg