Fekk start på fanesskapet

Med gode råd frå andre så måtte elendigheita starte.

Fann den coken eg ikkje fann før idag.
Var som den aldri hadde gjordt anna enn å starte

I rein og skjer glede over eigne ferdigheiter tok eg meg ein liten kveldstur på fjellet

Nydeleg og gjorde godt kjenner eg.
Godt trøtt og ro i sjela

Har det jo godt med turløype utafor stovedøra.
Burde nok hatt med saks for vel mykje bregner i stien🐕

No har eg jo vore retteleg heve😅
Så steikte tekstane av middagen til kvelds..
Nesten bedre no😁
Kan jo risikere å gå ned nokre gram så er viktig med påfyll

#humor#ironi#fjelltur

Jammen er livet litt ok❤

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg