Hjelpe meg kva eg samler på

Hatt meg ein rydde i papir dag.
Og eg har rikeleg.
Salig blanding av viktige og totalt uviktige ting som burde ha vore kasta for lenge sida…
Noko i papirbosset.
Noko kan eg ikkje ha der så det må eg nok brenne…
Skremmande kor mykje som samler seg opp…
Har mykje å ta av.
Yrer ute og lummert
Droppa gå tur.
Måtte hatt regnjakke og gadd ikkje.Blir berre så hett og svett.

Hadde i staden kvalitetstid med jr
Mykje kjekkare.
Får kanskje rydde litt imorra og visst eg gidd.
.

No er det TV.
Mange branner rundtom, så vi treng regn.
Er ikkje så store mengdene som kjem ned når det yrer men gjer godt for vegetasjonen.

4 kommentarer
    1. Ja det er nifst hvor mye vi samler på. Jeg hadde også en bitteliten ryddesjau i no papirer og fikk kvitta meg med mesteparten (i den ene bunken).
      Helt klart at vi trenger litt regn, vi får prøve med regndansen, hihi 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg