Gamla i farta😊

Siste helga av ferien…
Her må det altså berre nytast.
Når det då er meldt torden lyn og søkkvåte tilstander må det handlast.

Var overskya på morningen ,så tok meg ein fjelltur
Håreisande tilstander på toppen

Men flott temperatur

Gjer seg med ein god start på dagen
Prøvde meg på eit bad i fjæra hos naboen sånn svett og forkava frå fjelltur…
Rett og slett kaldt…
Vaska no føtene..
Var berre å gå heim å dusje 1🙂

Olsokfeiring i Korrsund.
Spelemenn og båttur..

Her er gjengen klar for ein tur på sjøen.
Eg vart att på land.
Ikkje så glad i disellukt.

Gamla tusla rundt så lenge.
Men mamma og oslosysta hadde hatt ein fin tur.
Kan ikkje vere med på alt 😄
Kjøpte meg vafler og kaffi.
Mange gjekk for rømmegrøt såg eg…
Men….eg skulle ha stekt fersk torsk til middag.

Koselig plass.

Heim og skifta…
Gjeld å ikkje gi opp.
Inn i fjorden for å prøve med dette badet..
Var mykje kaldare idag.
Varmare enn herute og fekk no bada..
Sola forsvann då eg kom så var rask.

No venter eg på regn og torden.
Overskya.sola gløtter fram av og til og veeeeeldig lummert.
Tatt med meg kaffi og bok og satt meg i trappa
Livet er ganske flott.
God lørdagskveld❤

På.middagen var kjempegod

#foto#tur

2 kommentarer
    1. Så deilig ut med fjelltur, og litt blåst. Jeg venter på mer regn her, for fremdeles bare varmt varmt varmt… Snart jobb igjen for meg også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg