Berre lekkert

Har hatt ein søndag som passa gamlemor sitt tempo..
Seint oppe og kosa meg lenge og vel med kaffi og frukost.
Ute var ganske så kald skoddevind.
Tek litt stasen av det flotte veret igrunnen.

Kom no på at blomstene treng vatn..
Det er eg litt fæl og gløyme.

Hatt koselig dag med nokre av mine.
Mamma laga middag.
Berre velstand.
Avslutta utetida med yndlingsturen min til Bygdeheia og Vidsyn.
Kjekt med selskap.

Kjekt å dele opplevelser og takknemlig for at dei gidd drakse på meg..Det tek tid.
Men eg går sjølv.

Nydelig kveldstur.

Dusjen etterpå var av nødvendigheit.
Treng ikkje alltid vere dei lange og høge fjellturane..Er ikkje den sprekaste,men er som eg er..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg