Carpe diem

Trur eg har vore formykje på tur idag.
Ikkje fordi eg er så sliten igrunnen,men trøtt..
Sovna på sofaen etter middag..
Måtte til slutt tvinge meg utom døra i 10 minutt…Kan ikkje sove no må eg begripe…

Brukt dagen til små fjellturer.
Måtte nyte godveret og få litt feriefølelse.
Var hærlig ,sjølv om det gjekk seint,og pumpa fekk kjørt seg.

Høsten sine farger er fantastiske

Viktig å finne glede i dei små tinga rundt oss.
Ikkje alltid hige etter meir eller ynskje oss eit liv vi ikkje kan få.
Heller ta utgangspunkt i det vi har,og finne dei gyldne augenblikka

Her er det sjelden eg går.


Litt kjekt å gå på meir ukjende stiar..
Berre det er merka…ellers havner eg fort på ville vegar.

No koser eg meg i sofaen.
Godt segen.
Nok fjell på nokre dager🌷

2 kommentarer
    1. Ja, det er fint med alle høstfargene ♥ Det har ikke blitt så mange høstfarger hos oss enda.
      Fine turer også, det må så klart benyttes når været er så flott. Bare å nyte 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg