Det bles på toppane

Har arbeidshelg eg i påska:-)
Går glipp av litt tid med familien,men er på ein måte familie dei eg er med på jobb og:-)
Koser no oss:-)
Nydeleg fullmåne igårkveld

Magisk:-)
Mindre magisk var hoggormane som kosa seg tett ved huset mitt i solsteiken igår….Orm overalt,og kvifor dei er freda er meg ei gåte.Rikelig av dei her eg bur iallefall

I dag er det slutt på det flotte påskeveret
Overskya og viiiind.Masse vind

Fekk behov for å ta meg ein fjelltur etter jobb.
Det vart luftig

Var litt vel luftig igrunnen.
Utsikta vart litt mindre nøye med.Angra på at eg ikkje hadde kledd meg litt bedre,,,
Gjømde meg bak eine sida på varden,mens eg skriev meg i mantalet:-)Det er jo viktig.
Vart litt overaska kor mange som faktisk hadde besøkt varden i påska:-)
/Fordelen med denne type ver er at den får fart i gamla…
For er det noko eg ikkje har lyst til,så er det lengre opphald i kulden

Men litt bedre lenger nede.Og eg fekk trim

Alltid fasinert over korleis blomstene veks overalt i naturen:-)

Men ekstra godt å sitte under teppe,kose seg med god mat og sjå litt på tv
Er igrunnen makelig anlagt:-)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg