Det er heilt ok å berre slappe av

Ikkje alle dager er like.
Vi har heller ikkje like mykje energi.
Ikkje alle plager viser utanpå.
Viktig er at vi tek hensyn til kroppen vår og godtar den med sine feil og manglar.
Spelar på lag med den..

Sjølv starta eg dagen med knapt nok klare å bevege meg.
Sånn pinn stiv.
Var berre å tusle på kjøkkenet,lage meg kaffi.hive innpå smertestillande.krølle meg opp i sofaen og sakte men sikkert vakne til liv.
Gjekk seg til.
Nokre morningar er verre enn andre..
Litt veravhengig eller stressbetont.
Ikkje noko farleg men litt plagsomt og irriterande.
Langt frå synd i meg.
Mange som har det slik.
Har lært meg at ingen dager er like og sofadager er av og til heilt ok😉
Viktig å ikkje stille for store krav til seg sjølv.Ein er som ein er:-)
Nokon har mykje energi.Andre lite og nokon er i tillegg litt late.
Sånn som eg fortida.
Går opp og ned.
Muskelplager er ubehagelige men ufarlege:-)

Går på fram.
Flink er eg ikkje,men hjelper på andre ting.
Går fort lei,så må ha diverse ting å bale med..
Håper på litt varmare dagar.

Har det slett ikkje verst

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg