Eia var eg der

Burde vore på fjellet idag.men formen seier at det er idioti..
Vetet og forresten.
Var på ein liten svipp søndag.
Eg er noko treg å gå .når nokon då spør om guida tur så er eg liksom ikkje så veeeldig på tilbudsida..
Men søndag måtte gamla til pers..
Går ofte tur i fjellet hadde eg fått beskjed om..
Jaja…dama starta i fullt driv…hjelp…måtte hive meg på lestane det fortaste eg kunne…
Dabba fort av..og takk for det. turen vart kjekk.
Kos å vise litt av den flotte naturen vår.

Einingsfjellet gir nydelig utsikt og er passe høgt

Litt kjekt å vise turistane kva vi har å by på.

Rart med korleis angsten for å ikkje strekke til hindrer ein i ting
Panikk for å vise vande fjellfolk rundt…eg vert jo eit heft..
Men…her strakk kondisen til.

Fin måte å verte kjend med andre.

Trur eg må prøve å rusle ein tur etter vegen..
Prøvegå dei nyinnkjøpte joggeskoa😁

Kanskje dei gneg

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg