Frå Akuttmedisin til basartillaging

Det er det som gjer livet så kjekt igrunnen
Det at det inneheld så mange og forskjellige oppgåver og interesser
Etter to dager på kurs har det idag vore tilbake på jobb og nokre kjekke kveldstimer med forbereding til basar

Utruleg mange flotte gevinster på bok
Og,fine ting på åresalg
På søndag skal eg jobbe,men rekk litt julegrantenning og basar.
Basar er kjekt og sosialt.Og ein støtter ei god sak.
No er det grendalaget.I små bygder må alle gjere litt for at hjula skal gå rundt
Litt dugnad må til.Men det er utruleg kjekt.
Rart med det..Er vi fleire som stiller opp,så går ting unna i ein fei.
Eg er god på å hjelpe til,sjølvskryt er eg og god på:-).Så får andre stå for planlegging 🙂
Gjeld å finne sin eigen plass i samfunnet:-)
Litt småsjefete er eg nok og:-)Sikkert ikkje berre litt
Glømde heilt å ta bilde av gevinstane….Søren ta..Jaja….No er det for seint altso.
Men imponert over ho som har fått fatt i alle gevinstane,og alle som har sponsa

Ute er eit helsikens ver.
Regner trollkjerringer og bles kraftig
Godt å krype opp i sofaen med teppe godt rund meg.
Funne fram strikket..Og ser på Mastersjef…
Farmen må eg og få med meg:-)
I morra kan eg sove lenge.Eg har fri:-)
Berre velstand må vite

Ha ein super onsdagskveld:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg