Frå myggver til kveldssol

Sov både lenge og vel..
Vakna tidleg og høyrde det plaska ned…
Drog dyna godt over hovudet og sovna att..
Kom meg no opp til slutt.
Retteleg kosa meg med lang god frukost.
Null stress ..yr bomma med veret..

Akkuratt ferdig til Hjertebladhagen åpna..Koselig butikk.
Har igrunnen tenkt meg inn der ei stund..Men to jobbehelger og andre ting har komme i vegen.
Morelletreet mitt hadde ikkje heit tolt frosten i mai..
Hadde håpa på eit nytt..
Men ikkje berre mitt som hadde slite med kulden.
Så eg kjøpte eit plommetre som får gulgrønne plommer sto det..

Kjøpte litt til..
Så gamla hakka og spadde i eit helsikens myggver..
Yra så håret mitt sto som ei glorie,regnkleda var full i jord og eg i jord og myggstikk
Men i jorda kom det.
Med kukompost..
Om det overlever..tja..Har no fått alt i jorda
Men då gamla var ferdig letta regnet..
Naboen ringde og inviterte på nystekte natronkaker..
Lykke🤩
Hadde med ei stripe etter vegen før eg fann ut at eg måtte støvsuge ut alle husdyra..
Såg ut på kveldssola,men middag og sport på tv vart for fristande..Mat veit de..
Burde nok gått på utsikten og fått med meg solnedgangen,men gadd ikkje.

Eg er lat ,så strikka litt..
No lurer eg på kor eg har armpinne nr6..
Borte vekk…
Strikkar med 5 pinna,men er litt masete…
Jaja..sikkert på ein lur plass..
Trur på sol og fjelltur imorra.
Hadde gjordt seg..Treng trimmen.

2 kommentarer
    1. Yr bomma på været her også. Jeg som hadde gledet meg til sol og varme. Men i morgen, kanskje 🙂
      Ser ut som du hadde en god dag likevel, og fikk plantet og vært litt effektiv. Så håper vi at godværet slår til i morgen ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg