Frå varmt til vått

Kom meg akkuratt i hus etter seinvakta då det hamra løst
Regna og bles så det halve kunne vore nok

No er det store mørke sker og stille…
Torever i lufta?
Ser slik ut,og temperaturen den har gått ned
Sommeren i slutten av september vart kort,men flott:-)
No er det tilbake til normalen
Eg er trøtt,men kaffi hjelper på..Skal nok gå denne dagen og

Usa meiner Norge er eit høgrisikoland å reise til .Grunnen er mange smitta av Korona…
Er nok skumlare å reise til Usa.
Eg skal ikkje reise nokon plass hadde eg tenkt.
Her er det jobb og lite ferie,og den eg har skal tilbringast heime
Ikkje den store reiselysta endå.
Men først må eg reise på jobb:-)Ikkje berre berre det heller på smale vegar

Ha ein super tirsdag:-)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg