Gamla feira 60

Tida går:-)
Feira 60 års dag i Bergen med heile gjengen min
Koselig
Når ein då avslutter med å overaske meg med kaffiselskap eg ikkje ante noko om…
Ja då vert sjølv gamla mållaus..Og det skal noko til

Konsert med gutane mine.
Mark leverte,men litt våt start:-)Bursdagsgave
Kjekt med felles opplevelser:-)

Litt uheldig med Bergensveret:-)Regnvershelg:-)

Torgdag

Rusle rund på kaia.Kor er Atløy:-)

Lukta av fisk og sjø

Musikk i gatene


Kjekt med by og hotellhelg ilag.Ikkje så ofte vi alle er samla eller på tur:-)

Bergen har mykje å by på.
Feire med stoltzen,hotellhelg,middag med familien,overaskelsesfeiring hos veslesysta og kos

Får heller hjelpe at eg idag knapt klarer å gå:-9gangsperr er det vel det kallast:-)

Lever på opplevelsane og ikkje minst tida med familien.
Den var og er ubetalelig:-) Berre fantastisk:-)

All denne maten har selvfølgeleg tatt av:-)
Og fortsett i same baner litt til.
Skal nok ta meg sammen ein gang:-)Ikkje idag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg