Gamla og fiskebollane

Rask og grei middag tenkte eg..
Så langt alt i orden.
Smør i panna,litt mjøl,litt melk..
Passe tjukk og så kraft..
Det var då eg kom på at eg ikkje hadde åpna boksen.
Full fart….trur du loket gjekk av…niks
Febrilsk røring i sosen.
Snudde boksen og ny runde med åpnaren…
Opp med boksen over panna…
Sat fast…men plutseleg tok det av.
Plups og det var åpe i begge endar…
Krafta fauk på meg og ovnen..
Ein liten del nådde der den skulle vere.
Sosen med fiskebollar ,som kom fortidleg i, brant i botn.
Gamla prøvde febrilsk tørke fiskekraft av koketoppen..
Varslaren slo av heile skiten..
Fram med ny panne.
Tørka opp så godt eg klarde..
Fekk endeleg på att platene…
Den enkle og greie middagen var alt anna enn enkel.
Smaken vart sånn passe.
Ikkje heilt min dag.I etterkant reine komedien.

No har eg rekt oppatt fleire cm av gensaren…grytt i meg ein chipspose og dungevis av druer i frustrasjon over manglande kunnskaper.
Har null sjølvkontroll …
I morra er ein ny dag og nye muligheiter

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg