Gamla og snømåka

Det laver ned…
Heildagsarbeid å få vekk snøen
Og når eg då stolt av meg sjølv anser meg ferdig
Så kjem plogen…
Glad for endeleg å finne ein fri plass,legg den innkjørsla full i store våte snøballer…
Kunne få lyst å grine…
Snøen den fortsett å lave…
Gamla måker på nytt..

Tung våt snø…

Plogen har tatt ei ny runde…
Og trimmen fortset…
Vått og tungt..
Frisk luft og trening😁
Så lenge eg har fridag og slepp ut å køyre på dette føret er livet ikkje så verst…
Berre at eg får sånn matlyst av denne friske lufta…
Jaja…
No er det pledd og tv resten av kvelden

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg