Gjesp:-)

Jada,gjesper igjenn eg
Søv dårleg og er tidleg oppe.
Dvs kva er tidleg…sikkert i normalid for andre
Kaffi og god morgen Norge,samtidig som eg les nyheiter på nett.

Ute er det nydelig 🙂
har seinvakt så må ut litt før jobb.
Gidd ikkje gjere noko og har ikkje plommer,så her vert det verken sylting,tørking eller hermetisering.
Mor mi kunne gjerne ha sylta sa ho,men dei eg fekk åt vi opp:-)

!4oo nye smitta i Norge
Her må vi skjerpe oss…4.smittebølga…Koronaen lurer overalt.
Afganistanbomba tok mange liv.Skremmande tilstander…

Sit og vurderer om eg kanskje skal ta ein liten fjelltur i staden for runda mi etter vegen.
Sikkert bedre for ryggen…Er det tiltaket at eg først må i bil….
Trur eg er vorten ein smule lat…
Men eg får tenke på det litt til.
Går eg ganske tidleg så har eg jo litt meir att av dagen:-)
Jobbehelg,så gjeld å tanke krefter i formiddag:-)
Imorra får eg ikkje gått tur.
Rart med det.Er liksom ein vane med den runda.Treng ikkje alltid vere like langt,men ein tur ut er berre lekkert
Ikkje alltid eg rekk det rett og slett….

Først må eg drikke litt kaffi og komme meg ut or pysjen 🙂

Ha ein super dag 🙂

4 kommentarer
    1. God morgen 🙂

      Ja den vante runda er god den – men så blir man jo litt lei den kanskje? En tur i ulendt terreng oppover i fjellet gjør godt!
      God tur hvor hen den blir 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg