Gufne nyheiter og stappa forkjøla

Vorten sånn skikkeleg forkjøla med den som høyrer til
Sovna etter å ha fått i meg middagen ,og vakna igårkveld til skrekkeleg nyheitsbilde
All mi medkjemsle til dei berørte av tragedia.
Skal ikkje vere slik at ein vert drept på åpa gate og slett ikkje på butikken i vesle Norge.
Men desverre så skjer det her og.

Klarde ikkje heilt å få med meg alt igårkveld .
Tidleg vaken på morningen idag.duknka i hovudet og rennande nase
Påfyll av paracet og snytepapir
Rennande nase og nysing er igrunnen ganske ekkelt
Måtte sjekke kva som igrunnen hadde skjedd i Kongsberg

Tatt med meg dyna inn på sofaen.
Laga meg litt varmt å drikke.
Føler meg sånn skikkeleg tufs.Går over denne forkjølelsen,men er ikkje noko ein spring rundt å smitter andre med
Trur ikkje eg er aleine om å havne i forkjølelsemodus.
Eitpar dagar på sofaen gjer nok susen kjenner eg.
Syns her er kaldt,men kanskje det er berre meg som ikkje er i form.Frys gjer eg iallefall,men gradene på varmepumpa er høge nok og vel så det

Ved til ovnen må eg ut etter og det er iallefall uaktuellt
I tillegg er det eit skrekkeleg regnnver ute.
Trur eg berre skal krype under dyna att og sove vidare
Trur det er det luraste eg kan finne på idag

God torsdag til dåke andre.-)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg