Handball på gang

Semifinale
Eg er klar.
Krope godt opp i sofaen og tulla meg inn i slumreteppe.

Der fekk søren ta meg Croatsia mål…
Fyrt i ovnen og middag på gang.
Mat må ein ha
Tek på med handball.

Erna har rydda i rekkene.
Nye statsråder.Såg ut som dei gledde seg til jobben om ikkje anna.
Ser kor det går…vert nok ikkje verre.

Hatt meg ein tur på sykehuset idag…
Det vanlige..
Vert sliten av denne køyringa..
Kom tidleg heim,men har ikkje gidda gjordt nokonting…
Latskapen lenge meve.
Litt surt ute…Men er jo januar…

Kos med frihelg

Blomster frå meg til meg…
Med kort…Du er slett ikkje så verst🌹

Ha ein super fredagskveld

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg